مرداد 02 1400 02:53
فهرست
پیوندها








جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی
جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی

جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی مورخ 28/03/1391 در محل اداره ثبت احوال شهرضا با حضور فرماندار، ریاست شورا، بخشدار و اعضای شورای ثبت وقایع حیاتی و با حضور معاونین اداره کل ثبت احوال استان اصفهان آقایان ناظمی پور معاونت اسناد هویتی و آقای یکتا منش معاونت آمار و انفورماتیک تشکیل شد. در ابتدا آقای صادقی دبیر جلسه و رئیس اداره ثبت احوال ضمن خیرمقدم و خوش آمد گوئی به کلیه حاضرین در جلسه و تبریک مبعث حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) ، به بیان گزارش و نقطه نظرات خود پرداختند و ایشان دستورالعمل اصلاحی پوشش ثبت وقایع حیاتی بر اساس آئین نامه اجرائی تبصره 2 ماده 5 قانون ثبت احوال و تاکید بر این نکته که ثبت ولادت و فوت در مهلت مقرر 15 روز و 10 روز ثبت و از عملکرد شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امیرالمومنین (ع) و شهرداری در خصوص ثبت واقعه ولادت و فوت ، تقدیر و تشکر نموده و خواستار همکاری بیشتر مسئولین با اداره ثبت احوال گردید. سپس جناب آقای محمدی فرماندار و ریاست شورای ثبت وقایع حیاتی ، سخنان مبسوطی در خصوص ثبت بموقع وقایع حیاتی و ارائه آمارهای به روز در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی مؤثر خواهد بود و تاکید بر همکاری و هماهنگی کلیه اعضاء با اداره ثبت احوال . و هم زمان به مناسبت مبعث حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) ، پروژه آرشیو الکترونیکی اداره ثبت احوال شهرضا توسط فرماندار محترم آغاز گردید. مصوباتی در این جلسه تصویب گردید که اهم آنان عبارتند از: 1-بحث مهاجرت و رعایت شاخص های آن و رعایت مفاد بخشنامه 86253/46949 مورخ 26/04/1389 معاون اول ریاست محترم جمهور توسط کلیه ادارات شهرستان 2-پیگیری در خصوص راه اندازی دفتر طلاق در شهرضا 3-ثبت وقایع حیاتی ولادت و فوت در مهلت قانونی و ارائه راهکارهای مناسب و هماهنگی با دستگاههای مربوطه و شبکه بهداشت و درمان و شهرداری 4-تامین اعتبار اجرای طرح آرشیو الکترونیکی و صدور شناسنامه مکانیزه و اعتبارات عمرانی توسط فرمانداری

ورود
نام کاربری

گذرواژه



گذرواژه خود را فراموش کرده ام
اوقات شرعی
امور حقوقی و سجلی
سرویس پست الکترونیکی
زمان بارگذاری صفحه: 0.05 ثانیه Designed by Aweb 178,872 بار بازدید صورت گرفته است